Пошкодили товар у магазині? Не поспішайте діставати гаманець і розраховуватися за товар.
Платити за розбиту банку з огірками чи розірваний пакет сметани ви не зобов’язані.
До моменту купівлі і передачі грошей і товару залишається власником товару продавець.
Отже відповідальність за знищення чи пошкодження товару у будь-якому разі несе власник, чи продавець товару.
Якщо настирливі менеджери та консультанти не випускають вас із торгового залу і тягнуть до каси, вимагайте скласти письмовий акт. Знайдіть свідків та попросіть їх розписатись у документі, поставте і свій автограф. Теж саме мають зробити адміністратори магазину.
Олег Самчишин , президент Української асоціації споживачів , коментар : “Торгівля мусить скласти акт. Ви в цьому акті не забудьте вказати, що вашої вини немає”.
Якщо мирно розійтися не вдається, телефонуйте до служби захисту прав споживачів та викликайте міліцію. Це стосується і конфлікту на ринку. А, якщо товар продають у недозволеному місці, закон повністю на вашому боці.
Н.Дашко – правозахисник : ” Якщо є бажання у цього торгового закладу відшкодовувати збитки, то нехай власник торгового закладу викликає міліцію, яка повинна скласти протокол.
Потім власник торгового закладу має право подати позов до суду.
В суді він повинен довести, що саме цей покупець розбив саме цей товар і саме цей покупець повинен відшкодувати завдану шкоду.
Хай там як, не поспішайте розрахуватись за ненавмисне пошкоджений товар.
Навіть, якщо ви і винні, це ще має довести суд. І тільки після рішення суду , що мало ймовірно, можуть стягнути компенсацію.
Зазвичай супермаркети не поспішають звертаються до суду, бо не хочуть зайвої тяганини. До того ж судова тяганина та судовий збір обходиться не дешевше, а зазвичай дорожче, ніж зіпсований товар.
Правозахисник Ніна Дашко.
6 Грудень 2012
6 Грудень 2012
Comments: |
6 Грудень 2012