Зіпсували товар у магазині – не кваптеся платити, винуватим може бути магазин

Поради Правозахисника Без коментарiв

Пошкодили товар у магазині? Не поспішайте діставати гаманець і розраховуватися за товар.

Платити за розбиту банку з огірками чи розірваний пакет сметани ви не зобов’язані. 

До моменту купівлі і передачі грошей і товару залишається власником товару продавець.

Отже  відповідальність за знищення чи пошкодження товару у будь-якому разі несе власник, чи  продавець товару.

Якщо настирливі менеджери та консультанти не випускають вас із торгового залу і тягнуть до каси, вимагайте скласти письмовий акт. Знайдіть свідків та попросіть їх розписатись у документі, поставте і свій автограф. Теж саме мають зробити адміністратори магазину.

Олег Самчишин , президент Української асоціації споживачів , коментар  : “Торгівля мусить скласти акт. Ви в цьому акті не забудьте  вказати, що вашої вини немає”.

Якщо мирно розійтися не вдається, телефонуйте до служби захисту прав споживачів та викликайте міліцію. Це стосується і конфлікту на ринку. А, якщо товар продають у недозволеному місці, закон повністю на вашому боці.

Н.Дашко – правозахисник : ” Якщо є бажання у цього  торгового закладу відшкодовувати збитки, то нехай власник торгового закладу   викликає міліцію,  яка  повинна скласти  протокол.

Потім власник торгового закладу має право подати позов до суду.

В суді він  повинен довести, що саме цей покупець розбив саме цей товар і саме  цей покупець  повинен відшкодувати завдану шкоду.

Хай там як, не поспішайте  розрахуватись  за ненавмисне пошкоджений товар.

Навіть, якщо ви і винні, це ще має довести суд. І тільки після  рішення  суду , що мало ймовірно, можуть  стягнути компенсацію.

Зазвичай супермаркети не поспішають звертаються до  суду, бо не хочуть зайвої тяганини. До того ж  судова тяганина та судовий  збір обходиться  не дешевше, а зазвичай дорожче, ніж зіпсований товар.

Правозахисник Ніна Дашко.

 

 

Поділитися записом:

Вам також може сподобатись...

Comments:

Події